piątek, 9 stycznia 2009

Adrian Lejman




Mam na imię Adrian. Chodzę do klasy III b w gimnazjum im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kawęczynie. Lubię czytać książki o tematyce przyrodniczej. Ostatnio czytam serię książek J. K. Rowling „Harry Potter”. Interesuję się sportem (głównie piłką nożną, siatkówką koszykówką, narciarstwem). Moim hobby jest słuchanie muzyki. Z przedmiotów szkolnych najbardziej interesują mnie biologia, chemia i matematyka. Internet pozwala mi na kontakt ze znajomymi i wyszukiwanie informacji potrzebnych mi na lekcje. Dzięki sieci mogę dowiedzieć się wiele ciekawostek ze świata sportu, muzyki i filmu. Korzystając z Internetu mogę dowiedzieć o aktualnych wydarzeniach z kraju i ze świata.


A czy mówiłem już że uwielbiam fotografować przyrodę? Oto niektóre z moich ulubionych zdjęć:






Ja natomiast myślę że jestem podobny do Adama Małysza. Każdy chyba zna osiągnięcia naszego mistrza z Wisły jak choćby: cztery tytuły Mistrza Świata, czterokrotne zdobycie Kryształowej Kuli czy dziewiętnastokrotne zwycięstwa w Mistrzostwach Polski w skokach narciarskich. Tak jak on zawsze staram się nie poddawać i walczyć pomimo różnych przeciwności losu. Wszystko co robię, staram się wykonać w stu procentach i jeszcze lepiej. Adam przysporzył nam wiele wzruszeń i powodów do dumy, i tak jak on chciałbym być kimś wyjątkowym i oddanym swojemu zajęciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz