piątek, 9 stycznia 2009

Patrycja Jaworska














Mam na imię Patrycja, chodzę do klasy IIa w gimnazjum im. MSC w Kawęczynie. Ostatnio przeczytałam książkę młodzieżową Annie Dalton pt. „Melania w Akademii Aniołów”. Lubię słuchać muzyki. Moim hobby jest jazda na rowerze i gra w siatkówkę. Interesuje się plastyką i fizyką, a zwłaszcza astronomią. Często korzystam z Internetu w celu poszukiwania materiałów potrzebnych na lekcje, do przygotowania wypracowań i referatów. Moją ulubioną stroną internetową jest http://www.nasza-klasa.pl/. W sieci szukam informacji o piosenkarzach i aktorach.
Korzystanie z Internetu pozwala mi na kontakt ze znajomymi. Internet pozwala mi na słuchanie mojej ulubionej muzyki, jaką jest pop i techno.


.....


Jestem jak Walentyna Tierieszkowa, ponieważ nie boję się nowych wyzwań. Nie boję się ryzyka. Jestem bardzo szczęśliwa gdy spełniam swoje marzenia. Tak jak ona , która była pierwszą kobietą w kosmosie, chcę przełamać niektóre stereotypy, nie pasujące w naszych czasach. Jestem energiczna, spontaniczna i pełna życia, staram się być odważnym człowiekiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz