piątek, 9 stycznia 2009

Mateusz Kaźmierczak

3 lata temu na terenie MTP
W Biskupinie
W domu




Mam na imię Mateusz Kaźmierczak pseud.Kaziu chodzę do klasy I gimnazjum im. Marii Skłodowskiej-Curie.Ostatnio czytałem książke Ida sierpniowa autora Małgorzaty Musierowicz. Lubie słuchać muzyki. Moim hobby jest jazda na rowerze i granie na komputerze w różne gry przygodowe i samochodowe. Interesuje się techniką i inżynierią oraz biznesem i bankowością. Często korzystam z internetu aby poznawać świat i wszystko co się w nim znajduje oraz żeby napisać wspaniałe referaty. Moją ulubioną stroną jest Nasza klasa. Szukam również wspaniałych piosenek i filmów. Lubię korzystać z Internetu i na tym zakończe. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$Jestem jak Sławomir Skrzypek jestem bardzo przedsiębiorczy i niezależny w nowych pomysłach, które doprowadzą mnie do takiego stopnia przedsiębiorczości jak jego. Chciałbym zostać jak on wielkim prezesem polskiego banku. Jestem inteligentny i posiadam bardzo dojrzałe pomysły na firmę w późniejszym etapie swojego dojrzałego życia .Chce jak on być człowiekiem znającym się na ekonomii i być człowiekiem bardzo wykształconym. Chce jak on mieć wysoką dobrze płatną znacząc się posadę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz