piątek, 9 stycznia 2009

Ewelina Kupczyk
















Mam na imię Ewelina, chodzę do klasy Ib gimnazjum im. MSC w Kawęczynie. Ostatnio czytałam książkę pt. „Hannah Montana – Chwila prawdy’’napisaną na podstawie serialu Disney Channel. Zapamiętałam ją, dlatego że była to książka która mnie najbardziej zaciekawiła ze wszystkich które przeczytałam. Ogólnie uwielbiam książki o tematyce młodzieżowej. Lubię słuchać muzyki, a najbardziej nowości. Z przedmiotów szkolnych najbardziej lubię matematykę i chemię. Ciekawi mnie rozwiązywanie zadań, najczęściej trudniejszych, które wykraczają za program nauczania w mojej klasie. Moim hobby jest robienie zdjęć otaczającego mnie środowiska i innych osób. Bardzo często spędzam w ten sposób mój wolny czas. Bardzo lubię spotykać się z moimi przyjaciółmi. W sieci poszukuję ciekawostek na intresujące mnie tematy. Internet wykorzystuję także do wyszukiwania wiadomości, które są mi potrzebne do przygotowania się na lekcje. Często korzystam też z jego pomocy, kiedy przygotowuję różne referaty, albo żeby poszerzyć swoją ogólną wiedzę. Przez Internet kontaktuję się także ze znajomymi, kolegami czy koleżankami, z którymi nie mogę się spotkać. Uważam, że Internet jest nam bardzo potrzebny i dzięki niemu możemy się rozwijać.
..............
Jestem jak Maria Skłodowska-Curie, ponieważ tak samo jak ona lubię takie dziedziny jak matematyka i chemia. Sprawia mi radość ciągłe dokształcanie się z tych przedmiotów i rozwijanie się w nich. Jesteśmy do siebie podobne także dlatego że bardzo kochamy swoich bliskich. Upodabniam się do Marii Skłodowskiej-Curie, dlatego że zarówno jak ona jestem cierpliwa i trwale dążę do postawionego sobie celu. Jeżeli podejmuję się powierzonego mi zadania to staram się je wykonać dokładnie i poświęcam na to dużo swojego czasu. Z Marią Skłodowską-Curie łączy mnie także to, że lubię się poświęcać jednemu zadaniu i wykonywać je do końca.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz